1. Anvendelsesområde
1.1. Følgende generelle vilkår gjelder for kunder ("kunden") ved bruk av tjenesten Psst! ("Tjenesten") gjennom KEY Experience Scandinavia AB (org. nr. 556991–6058) ("KEY"). Ved å bruke Tjenesten anses dere å ha akseptert disse generelle vilkårene.
1.2. Eventuelle avvik fra disse generelle vilkårene må avtales skriftlig for å gjelde.
2. Tjenesten
2.1. Tjenesten tilbys kostnadsfritt til myndige kortkunder som innehar, Bankkort eller et kredittkort hos Handelsbanken.
2.2. Gjennom Tjenesten tilbys Kunden en opplevelsestjeneste der Kunden, via KEYs digitale plattformer, blant annet får mulighet til å bestille billetter til arrangementer og reservere bord på restauranter osv. via KEYs digitale plattformer ("Produktet").
2.3. For å benytte Tjenesten kreves at Kunden registrerer en konto på psstno.no / app.psstno.no mobilapp.
2.4. Muligheten til å benytte Tjenesten bortfaller når Kunden ikke lenger er kortkunde hos Handelsbanken.
2.5. Kunden kan når som helst avslutte kontoen ved å kontakte Psst! på psstno@keyexperience.se. Opplysninger som skal oppgis er e-postadresse og bruker-id.
3. Bestilling via Tjenesten
3.1. Bestillinger og reservasjoner gjennom Tjenesten gjøres via Psstno.no /app.psstno.no mobilapp.
3.2. Avtale om bestilling som inngås mellom KEY og Kunden gjennom Tjenesten er bindende når KEY skriftlig via e-post bekrefter Kundens bestilling ("Bekreftelsen").
3.3. Bekreftelsen skal sendes via e-post til den e-postadressen Kunden har oppgitt.
3.4. Dersom Kunden har innsigelser mot innholdet i Bekreftelsen, skal innsigelsen meddeles skriftlig via e-post uten ugrunnet opphold.
3.5. Produkter som er bestilt og levert via Tjenesten, må ikke videreselges
.4. Betaling osv.
4.1. Betaling for bestilling via Tjenesten gjøres via Kundens oppgitte betalingskort.
4.2. I tillegg til prisen på Produktet påløper også et servicegebyr og i aktuelle tilfeller et leveranse-/faktureringsgebyr som angis i forbindelse med bestilling.
4.3. Alle priser som angis inkluderer merverdiavgift.
4.4. Angrerettslovens regler om angrerett gjelder ikke ved kjøp av arrangementsbilletter. Når booking er bekreftet eller betaling er gjennomført, er Kunden derfor bundet av sitt kjøp av Produktet. Tapt billett erstattes ikke. Kjøpt billett refunderes ikke.
5. Nettsted og mobilappVed registrering mottar Kunden et brukernavn og passord og bruker deretter disse for å logge inn på nettstedet www.psstno.no. Kunden får på samme måte tilgang til Tjenesten via en mobilapp.
6. Ansvarsbegrensning
6.1. KEY fungerer kun som en formidler av Kundens bestillinger hos tredjepartsleverandører.
6.2. Når Kunden har bekreftet et kjøp eller en reservasjon, aksepterer Kunden vilkårene som gjelder for den aktuelle tredjepartsleverandøren hvis tjenester KEY formidler. KEY er ikke part i avtalen som inngås mellom Kunden og tredjepartsleverandøren.
6.3. KEY er ikke ansvarlig for tredjepartsleverandørens forpliktelser til å oppfylle avtalen med Kunden. KEY er dermed ikke ansvarlig for eksempel gjennomføring, kvalitet eller innhold av forestillinger, arrangementer eller hendelser. KEY er heller ikke forpliktet til å erstatte Kunden for skade som er en følge av avlyste forestillinger, arrangementer eller hendelser, manglende kvalitet eller innhold.
6.4. KEY er kun ansvarlig for vesentlige feil og mangler i Tjenesten. KEY er under ingen omstendigheter ansvarlig for tredjeparts skade eller for indirekte skader som følge av feil eller forsinkelse.
6.5. KEY er heller ikke forpliktet til i andre tilfeller å erstatte skade med mindre KEY har handlet med forsett eller grov uaktsomhet.
6.6. Kunden bør skriftlig reklamere feil eller mangel ved Tjenesten så snart feilen eller mangelen er blitt kjent for Kunden.
6.7. Dersom Kunden ikke er fornøyd med Produktet som er formidlet via KEY, er det Kundens ansvar å kontakte den aktuelle leverandøren.
7. Force MajeureKEY er fritatt fra sine kontraktsmessige forpliktelser hvis slikt hindres av lovbud, myndighetstiltak, krigshendelse, pandemi, streik, blokade, boikott, lockout eller annen lignende omstendighet. KEY er heller ikke ansvarlig for skade som skyldes lovbud, myndighetstiltak, krigshendelse, pandemi, streik, blokade, boikott, lockout eller annen lignende omstendighet.Forbeholdet om streik, blokade, boikott og lockout gjelder også hvis tredjepartsleverandøren selv iverksetter eller er gjenstand for slike konflikttiltak.
8. Behandling av personopplysningerFor informasjon om hvilke personopplysninger KEY behandler og hvordan KEY behandler slike opplysninger, henviser KEY til sin personvernpolicy. En oppdatert versjon av KEYs personvernpolicy er alltid tilgjengelig www.psstno.no.
9. Ugyldige eller uanvendelige vilkårDersom noen bestemmelse i disse generelle vilkårene, helt eller delvis, skulle anses ugyldig, skal de øvrige generelle vilkårene ikke påvirkes av dette. Bestemmelsen som anses ugyldig skal da først og fremst tilpasses, slik at den ikke lenger kan anses ugyldig. Hvis og i den grad slik tilpasning ikke kan skje, skal bestemmelsen utelates.
10. OverskrifterOverskriftene som brukes i de generelle vilkårene er ment å lette lesingen av de generelle vilkårene og er på ingen måte ment å påvirke betydningen av noen vilkår, noen rettighet eller noen forpliktelse i de generelle vilkårene.
11. Endring av generelle vilkårKEY forbeholder seg retten til å endre disse generelle vilkårene. Ved fortsatt bruk av Tjenesten aksepteres de nye, endrede vilkårene. Oppdaterte generelle vilkår finnes på www.psstno.no.
12. Gjeldende lov og tvisteløsning
12.1. Disse generelle vilkårene og eventuelle spesielle vilkår for oppdraget samt alle spørsmål som oppstår i forbindelse med dette, skal reguleres og tolkes i samsvar med svensk lov.
12.2. Tvist som oppstår på grunn av disse generelle vilkårene, eller eventuelle spesielle vilkår for oppdraget, skal endelig avgjøres av allmenn domstol med Stockholms tingsrätt som eksklusiv første instans.
12.3. Uavhengig av hva som er sagt i punktene 12.1 og 12.2, har KEY rett til å reise søksmål angående forfalte krav i domstoler som har jurisdiksjon over dere eller deres eiendeler.